http://dreamweaver3.narod.ru
MacromediaЃ Dreamweaver 3 дл¤ кожного
 
”крањнською
–озд≥ли

- головна стор≥нка
- де скачати
- новини
- загальний огл¤д редактора
- базова ≥нформац≥¤
- настроюванн¤ Dreamweaver 3
- сайти та документи
- л≥нки та нав≥гац≥¤
- управл≥нн¤ сайтом
- робота з текстом
- CSS, каскадн≥ стильов≥ таблиц≥
- малюнки ≥ мед≥а-файли
- таблиц≥ - пласти (Layers)
- фрейми
- д≥њ (Behaviors)
- редагуванн¤ HTML
- шаблони (Templates) та б≥бл≥отеки
- cтворенн¤ форм
- розширений Dreamweaver
- "гар¤ч≥" клав≥ши
- часто задаван≥ питанн¤

ѕоиск в интернет-магазине Bolero

 

≤нш≥ новини св≥ту Web-дизайну та продукт≥в дл¤ нього.

—≥чень, 2001

ѕростота в визначенн≥ ефективност≥ Flash-реклами

 омпан≥¤ Macromedia разом з рекламною мережею DoubleClick та ≥ншими рекламними мережами шукаЇ вир≥шенн¤ проблеми обл≥ку показ≥в Flash-реклами. ƒати к≥льк≥сну оц≥нку ц≥й реклам≥ можна, але це потребуЇ зусиль, а ≥нколи ≥ великих витрат.
«араз, щоб порахувати покази Flash-банер≥в, програм≥сти повинн≥ вводити в Flash-компонент кожного банера спец≥альний тег. ÷е особливо незручно дл¤ тих рекламодавц≥в, ¤к≥ розм≥щають своњ банери в мереж≥, що включаЇ сотн≥ сайт≥в. ¬ GIF-банери н≥¤ких тег≥в вставл¤ти не потр≥бно, так ¤к њх код генеруЇтьс¤ динам≥чно з HTML. Ќова технолог≥¤ Macromedia переадресовуЇ ≥нформац≥ю про покази Flash-реклами (click-throughs) в найближчий тег HTML, що спрощуЇ њњ обл≥к в рекламних мережах. ѕравда, враховуютьс¤ т≥льки т≥ в≥дв≥дувач≥, ¤к≥ користуютьс¤ плаг≥ном Flash 4 чи Flash 5, але Macromedia переконуЇ, що таких б≥льш≥сть.
—ама Macromedia працюЇ з рекламними мережами, агентствами ≥ рекламодавц¤ми над стандартизац≥Їю нового методу обл≥ку в рамках орган≥зац≥њ Macromedia Flash Advertising Alliance. ”часники аль¤нсу будуть вир≥шувати ≥ ≥нш≥ проблеми, пов'¤зан≥ з≥ збагаченою рекламою, так≥ ¤к визначенн¤ оптимального розм≥ру реклами.

ƒжерело: www.zdnet.com


Ќовини

pda, кпк, коммуникатора
¬ентил¤торы