|
≤нш≥
новини св≥ту Web-дизайну та продукт≥в дл¤ нього.
—≥чень,
2001
ѕростота
в визначенн≥ ефективност≥ Flash-реклами
омпан≥¤
Macromedia разом з рекламною мережею DoubleClick та ≥ншими рекламними
мережами шукаЇ вир≥шенн¤ проблеми обл≥ку показ≥в Flash-реклами. ƒати к≥льк≥сну
оц≥нку ц≥й реклам≥ можна, але це потребуЇ зусиль, а ≥нколи ≥ великих витрат.
«араз, щоб порахувати покази Flash-банер≥в, програм≥сти повинн≥ вводити
в Flash-компонент кожного банера спец≥альний тег. ÷е особливо незручно
дл¤ тих рекламодавц≥в, ¤к≥ розм≥щають своњ банери в мереж≥, що включаЇ
сотн≥ сайт≥в. ¬ GIF-банери н≥¤ких тег≥в вставл¤ти не потр≥бно, так ¤к
њх код генеруЇтьс¤ динам≥чно з HTML. Ќова технолог≥¤ Macromedia переадресовуЇ
≥нформац≥ю про покази Flash-реклами (click-throughs) в найближчий тег
HTML, що спрощуЇ њњ обл≥к в рекламних мережах. ѕравда, враховуютьс¤ т≥льки
т≥ в≥дв≥дувач≥, ¤к≥ користуютьс¤ плаг≥ном Flash 4 чи Flash 5, але Macromedia
переконуЇ, що таких б≥льш≥сть.
—ама Macromedia працюЇ з рекламними мережами, агентствами ≥ рекламодавц¤ми
над стандартизац≥Їю нового методу обл≥ку в рамках орган≥зац≥њ Macromedia
Flash Advertising Alliance. ”часники аль¤нсу будуть вир≥шувати ≥ ≥нш≥
проблеми, пов'¤зан≥ з≥ збагаченою рекламою, так≥ ¤к визначенн¤ оптимального
розм≥ру реклами.
ƒжерело:
www.zdnet.com
|
|